Jag har bakat!

Hej på er!

Nuuu måste jag sova, som vanligt sent. Efter jobbet idag har jag fixat en massa här hemma och nu är allt färdigpackat, muffinsen är inplastade och väldigt goda och jag ska hoppa direkt i säng nu. Ögonen slocknar vilken sekund som helst!

Imorgon är sista jobbdagen innan nyår och jag får äntligen lite jullov (förutom allt plugg vi har) men jag tänker ta ledigt ett par dagar nu. Är tillbaka i Jönköping den 10 januari så det blir hela tio dagar hemma i underbara och efterlängtade Malmö. Vi ska hitta på så mycket skoj och mysigt! På lördag firar vi som sagt nyår i Båstad och jag ser verkligen fram emot att träffa alla vännerna igen!

Hoppas att ni haft en underbar dag trots regnrusket, fy sjutton vad det har varit storm och regnat här idag.

Sov så gott, vi hörs imorgon! Här kommer lite bilder på mina chokladmuffins med smarties i. Jag ska ta med mig dem till jobbet imorgon så att folk kan smaska i sig på lunchpauserna!

Sleep tight, kram ♥




Fina muffinsformar är nästan ett måste!

Fyllde upp med smeten ungefär 3/4 av formarna och så in i ugnen i 15 minuter.


Krossade lite smarties och hällde i formarna..

Et voilá!


Och några utan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback