Idolmys med tjejerna

Oj vilken myskväll vi har haft! Fyra tjejer, massor med mat, pepparkakor, lussebullar, julgodis, julmust - you name it. Vi såg givetvis Idol och pratade oss genom hela avsnittet :P! Men så blir det!

Vi lagade tacogratäng som för övrigt måste vara det godaste just nu - mums! Fritte gjorde fina frisyrer på oss och Elin fick en underbart söt rosettfrisyr. Önskar att jag hade haft långt hår till en rosett! Hur som helst, det har varit en riktigt härlig kväll tillsammans med fina vänner. Och om två timmar ska jag gå iväg och hämta min efterlängtade pojkvän som kommer med bussen då. Gud vad mysigt det ska bli att få kramas och pussas igen!

Jag hoppas att er fredag har varit lika fin som vår, vi hörs kanske senare annars imorgon. KRAM ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback