Efva Attling

img_5192 (MMS)

Jag skrev ju tidigare att jag skulle lägga ut bilder från min scrapbook och på de andra julklapparna men jag har inte hunnit! Så därför blir det en liten bild på örhängena jag fick av Kevin, från Efva Attling!  Jag börjar jobba klockan 7 (!) imorgon för att märka om alla REA-varor, men jag kan verkligen inte sova. Jag sov så himla gott och länge inatt, det blir alltid så när jag sover bredvid älsklingen. Många säger att det är skönast att sova själv men jag är nog en av de få som faktiskt sover godare bredvid någon! I detta fall Kevin då :). Så därför är jag klarvaken nu. Inte så bra. Men det finns inte så mycket att göra mer än att blunda och hoppas på det bästa.  Jag hoppas att alla är ute och dansar och firar årets festligaste dag! Nästa år ska jag försöka att vara ledig dagen efter juldagen! ;)  Sov gott vänner! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback