Min lilla etta

Och när jag ändå var igång med min flitiga sida ikväll, så städade jag hela lägenheten. Skurade allt som går att skuras, dammsög och bäddade rent. Nu är här så mysigt så, har tänt så många ljus under kvällens gång att de snart är slut. Jag lyssnar dessutom (fortfarande) på Adele. Hon har gjort min städkväll kan jag säga - underbara människa!

Sen kom jag på att jag inte visat min lägenhet än, den har inte varit riktigt klar innan. Vissa saker kommer nog att komma till med tidens gång, som till exempel en fin gammal stringhylla som jag fått av mormor, men den ska jag först slipa och måla vit - och få hjälp med att borra upp, så bilder på den dröjer. Men resten av lägenheten är ganska så färdig! Bildkvalitén är inte den bästa, har tagit med min mobil i dåligt ljus. Men man ser ändå!

Enjoy!

Hall & kök




Min nya favorit i lägenheten! Ihopfällbar, genomskinlig stol från Smart Buy i Malmö - 100 kr! Köpte två stycken.



Rummet




Min underbara syster har målat den här fina tavlan till mig.
Åh vad jag älskar den!

Dylan, Cash och Tiffany-tavlorna har hängt med mig i många år nu. Favoriter!

Personligt mixat med vinyl ♥.

Badrum







Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh, så mysigt! Min "lilla etta" aka mitt rum, skulle också behöva sig en omgång haha Stolen är verkligen jätte3 fin där med ljus på och kuddarna/filten gör sig väldigt bra i den hörnan, tog bort lite av det hårda, luuuuv!

2011-09-01 | 07:00:10
Fanny säger:

Åh så fint du har det!! Ska bli så kul att se på riktigt sen! :) <3

2011-09-01 | 08:33:35
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/
C säger:

Tack mina älsklingar! Jag trivs! Men ni måste bara komma hit så fort ni kan, jag saknar er så! Och glöm för allt i världen inte att ta med er vår lilla Myra! pussar <3

2011-09-01 | 17:02:41
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback