Sommarjobb - check!

Sådär ja, då var sommarens jobb avklarat. Veckorna har ju gått alldeles för fort! Känns jättekonstigt att jag redan varit hemma i Malmö i över två månader.

Det var lite jobbigare att säga hej då till mina gamlingar än vad jag trodde. Har väl fäst mig lite för mycket vid några av dem, vi har haft det så trevligt i sommar och det har verkligen varit givande för mig. Jag trodde inte att det skulle kännas så här bra att jobba på ett äldreboende. Är positivt överraskad. Men jag har däremot absolut inte ångrat mig - det är fortfarande barnmorska som gäller! Så småningom :).

Men nu är det alltså över och tårarna rann både från dem och från mig, litegrann. Men jag får ta och hälsa på dem till jul eller när jag kommer hem en längre tid från Jönköping. Kommer sakna både personal och de boende!

Godiset var iallafall väldigt uppskattat - och vi har ätit av det hela dagen, allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback