Räkfrossa

img_6358 (MMS)

Nu sitter vi på bussen på väg till mormor och ska få se hennes nya fina hem! Det ligger utanför Klagshamn så jag har tid på mig att blogga lite. I söndags var vi alltså på Stortorget för att se Daniel Adams-Ray och Veronica Maggio, men innan dess hade vi räkfrossa hemma hos pappa och Anette. Jag älskar räkor! Emelie och jag cyklade faktiskt ut till Oxie och sen in till stan igen och gissa om jag hade ont i rumpan dagen efter! 2 mil är inte dåligt! (och för att skryta lite till så cyklade jag även med Malin från stan ut till Bunkeflo för att sova hos Kevin) och sen hem igen nästa morgon, så det blev ytterliggare 1,8 mil. Nu tänker jag inte sätta mig på en cykel på ett bra tag för mina skinkor är så jäkla ömma :P !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback