I feel blue

Jag vet inte om det beror på det regniga och tråkiga vädret, min huvudvärk från gårdagens lilla smäll eller att jag börjar bli förkyld? Eller något annat. Känner mig allmänt nere idag, ingenting känns roligt och jag orkar inte göra något vettigt alls. Fast å andra sidan kan alla dagar inte vara lika bra som igår antar jag :) för gårdagen var riktigt trevlig och vi hade så roligt!

Så för att pigga upp mig själv har jag tänt ljus i hela lägenheten, lagat en lyxig portion med snabbisar och köttbullar haha, studentlivet är igång! Och nu har jag sett några avsnitt av Sex and the city, som jag aldrig kan få nog av.

Hoppas att ni har en mysig kväll kära ni, så hörs vi imorgon.
Kraaam ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback