För drygt sex år sedan träffade jag Kevin för första gången. Jag hade sett honom förut men aldrig pratat med honom. Då var vi bara tonåringar, jag var femton och han var nitton, snart tjugo. Ibland förstår jag inte vart tiden tagit vägen. Men jag är evigt tacksam och glad över att ha träffat dig älskling. Du gör mig så glad! 

Av sex år har det varit vi i snart fyra - och jag längtar efter fler! Aldrig har jag haft en sådan kemi med någon som jag har med dig. Det känns rätt läskigt att tänka på det men samtidigt ganska fantastiskt. Tack för att du är du Kevin! Du är en underbar människa som jag aldrig kan få nog av. Jag älskar dig!



Kommentarer
Mamma säger:

''Gilla''

2011-08-08 | 08:20:55
Emelie Sjölin säger:

Så himla fint älskling och så himla fina ni är <3

2011-08-10 | 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback