Birthday

Gissa om jag varit en snäll och effektiv flickvän idag? Kevin fyller nämligen 25 vilket vi ska fira lite ikväll. Men jag kunde inte låta bli att åka ut till honom tidigt imorse, för att väcka honom och sjunga och ge mina presenter. Det hör liksom till! Och han uppskattade det minsann! Så trots min lediga dag ställde jag klockan på 06.00, vandrade ner till Erikslust för att ta bussen mot Limhamn, var först in på konditoriet och sen kom jag precis med nästa buss ut till Kevin.

Jag hade med mig frukostbullar, räksallad och hans favoritjuice från Brämhults. Medan Kevin sprang in i duschen och gjorde sig klar för jobbet så dukade jag fram och sen hade vi en mysig frukost tillsammans, vilket vi aldrig hinner annars. Kevin tar ofta med sig mackorna på vägen och jag sover hellre en stund till. Men idag så!

Ikväll ska vi först på bio och se Baksmällan II och sen ska vi ut och käka. Man kan ju hoppas att filmen är lika rolig som den första, för den är ju helt galen! Jag bjuder givetvis min födelsedagsgris på hela kvällen, han ska inte få bidra med ett öre =).

Nu ska jag duscha och fortsätta mysa runt här hemma. Det är så skönt att vara ledig och hinna med att bara va.
Vi hörs senare tycker jag!




Kommentarer
Anna-Karin Bengtsson säger:

Din blogg är så mysig att läsa Cissi! ska bli mysigt att se dig till hösten i Jönköping! Puss Puss

2011-08-10 | 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback