Baksmällan II & Mando

God morgon! Eller god förmiddag =). Jag kom hem från Kevin för en liten timme sen och har fikat med mamsi till ett par avsnitt Vänner. Det finns inte så mycket vettigt att göra när det regnar så här! Men trots det ska jag ta mig ut om några timmar och luncha med älsklingen. Eller egentligen vara smakråd till en jacka han ska köpa. Men en lunch ska vi hinna med!

Igår var vi alltså på bio och såg Baksmällan II och jag är nöjd! Den första filmen är ju helt galen och fruktansvärt rolig, och denna var nästan lika bra. Uppföljare brukar ju aldrig vara så bra som ettorna men denna var nästan det. Så vi gick ifrån biosalongen nöjda men hungriga - och fortsatte därför till Mando och åt en himla massa gott där. Det var en jättemysig kväll och Kevin var nöjd med sin födelsedag!





Här kan ni se trailern till Baksmällan II
- om ni inte sett filmen än så ta med er någon med sjuk humor och se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback