Dansk øl og Fiske Fjæs på Bakken

Hej på er!
Har ni haft en bra helg? Min har faktiskt varit väldigt bra. Helt ledig från jobbet både igår och idag, efter att ha jobbat sex dagar i rad nu så behövde jag verkligen lite ledighet. I fredags hade vi Line och Rasmus hemma på middag och vin, och hade en riktigt mysig kväll.

Igår fällde vi upp solstolarna ute på Bo01 på Vanna Beach, men fällde ihop de ganska snabbt igen för solen var inte på vår sida och det blåste ganska kallt. Men några mysiga timmar fick vi ihop, Malin, Emma, Vera och jag.

Sen var det dags för en kväll på Bakken med Kevins vänner. Vi träffades vid Triangeln och tog tåget över mot Bakken och hade en väldigt trevlig kväll tillsammans!

Vi åt en barbequebuffé först och inledde kvällen med några iskalla öl. Varför är öl extra gott i Danmark? Haha, det har jag alltid tyckt! Kanske för att det känns så superdanskt med just öl.. Gott var det iallafall! Vi gick några varv runt Bakken och killarna hade intensiva basketturneringar och även hästkapplöpning, vann små nallar till sina flickor och alla var nöjda :) precis som det ska va!

När vi hade åkt färdigt de värsta karusellerna och druckit tillräckligt många Fiske Fjæs tog vi tåget in mot Köpenhamn och fortsatte denna festliga kväll där. 25 DKK för en öl - farligt! Jag hade en underbart trevlig afton och tackar er alla för det!

Här kommer lite bilder från kvällen:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback