9e augusti 2011

Hej! Jag sov som en stock inatt. Jag sov så hårt att jag inte ens minns att vi hade pratat med varandra imorse. Kevin försökte prata med mig och något hade jag väl svarat.. men det hade jag ingen aning om. Jag har dessutom en tendens att bli smått grinig för att vi "aldrig hinner ta det lugnt på morgonen och ligga kvar i sängen och snacka", så man vaknar upp ordentligt. Hehe, men det är alltså inte Kevins fel fick jag förklarat för mig idag. Han gjorde sitt bästa för att ligga kvar i sängen för att morgonsnacka men det kan inte vara lätt med en sten som jag. KUL flickvän! Jag är verkligen en zombie när jag sover. Lite trist men vad ska man göra? :P

Tänkte bara slänga in ett par bilder från igår - och jag måste tillägga att den där strawberry mojiton var det godaste jag smakat i drinkväg. Jag älskar ju vanliga mojitos men denna var verkligen något extra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback