Wet

Så! Då har jag powerwalkat drygt en timme, jag borde ha gått längre men jag kunde inte för min andning är fortfarande kass. Ska ringa läkaren direkt imorgonbitti! Men det var hur skönt som helst, så om det är lugnt imorgon ska jag inleda min dag med lite walking, kan tänka mig att det är grymt mysigt att gå längs med Vättern där jag annars brukar springa :) Så det får det nog bli! Sen börjar tentapluggandet imorgon, woho!




Vår- och sommarkvällar är bara för mysiga.


Jag har inte fixat spotify till min iPhone än och vet inte om jag tänker göra det heller, så jag brukar alltid lyssna på radio när jag springer. Det funkar lika bra! Och den första låten som kom på var Wet, den nya låten med Snoop och Guetta. Hur jäkla bra är inte den?! Snoop är en klass för sig och allt Guetta rör vid är bra! Kom in i en perfekt takt att gå i till den låten, så härligt!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Oooo, det blev blev helt mycket nu jag ville komentera på hi hi Grymt snygg du är på din nya blogg bild, jätte fin (mittbena va?). Gillar dina walk bilder, ser så mysigt ut gumman - även om du skriver att du inte kan andas ;) Ehm.... GULLIGT; med paint grejen hahaha, du är för söt, och så har du ringat in allt på kartan, jag dör!! Love you snutteskrutt

2011-04-27 | 17:18:50
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback