Vinet ska korkas upp

Jag kan säga att jag är något avundsjuk på alla glada skåningar nere i Lund idag! Att jag inte planerat detta bättre, sparat pengar för en extra tågresa tur-och-retur ner till Lund denna grymma dag. Fan. Alla är där! Ett tag satt jag faktiskt och kikade på sista-minuten-resor ner, men klockan var redan ett och jag hade missat hela dagen vilket fall som helst.

Men vi ska ha det mysigt här också, det blir nog lite grill i Emmas trädgård sen blir det tjejerna uppe hos mig med några flaskor vin, och sen vidare till Emmas vänner. Så nu måste jag städa undan lite och duscha och sen är det nog dags för mig att korka upp! Har längtat efter en mitt goda rosé som väntar på mig i kylen. Ikväll kör vi Two Oceans, för himla gott!



Under tiden jag städar laddar jag upp med lite Pitbull, för den senaste låten han gjort är faktiskt riktigt skön. Det var den jag länkade till igår - men här är den igen: Give me everything.

Vi hörs senare godingar, hoppas ni har det bra där ni är och firar Valborg! KRAM!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback