Pluggeliplugg

God morgon fina ni!
Antar att pluggandet har börjat komma ikapp mig nu. Vi läser ju två kurser parallellt vilket innebär att de slagit ut de på 10 veckor istället för 5, (vi är vana vid att få tenta av all kunskap efter fem veckor). Så nu vill vi bara tenta av det och få det överstökat på torsdag. Sen är det litet påsklov innan nästa tenta två veckor därefter.

Men, det är ju som sagt så himla roligt och intressant det vi läser annars hade det här aldrig gått vägen. Idag tog jag en liten sovmorgon och gick upp strax innan 8.30, har ätit två mackor och sitter med mitt morgonte. Ska möta upp Anna på biblioteket om en stund! Pluggeliplugg! Idag får det nog bli att plugga syra-basbalans, mage-tarm och kanske ortopedi? Blir en lååång dag..

Jag hoppas att ni har en mysig lördag och gör en massa roliga saker! Ha roligt för mig sålänge! :) Vi hörs senare, blir en hemmakväll för mig (tror jag) eftersom jag har mycket att läsa in, det tar liksom aldrig slut. Så jag skriver lite senare igen!

Kram på er! ♥


Från Kullen i somras med min syster. Den bästa dagen den sommarn!
Dit ska vi verkligen fler gånger i sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback