Happy Thursday

Hej på er! :)
Jag har haft en jättemysig dag! Började ju tidigt imorse hos Hanna, blev bjuden på en god frulle och så fick vi gjort en del plugg. Därefter gick vi bort till A6 och väntade på att de skulle slå upp portarna till H&M. Först in var vi, och blev lite besvikna. Varken klänningen, tunikan eller shortsen som Hanna ville ha fanns i butiken. Lite kass att alla butiker inte ens får in allt som finns i sortimentet.

Men vi löste det på andra sätt! Klänningen och tunikan lyckades hon beställa från hemsidan och shortsen kunde Fanny fixa, så jag ska ta med de upp till Hanna nästa gång jag varit hemma. Fanny var sjukt vass idag hörde jag, fick med sig shortsen och ett antal klänningar hem! :P

När vi kom hem pluggade vi på och smet ut i solen så fort den kom fram, men den försvann lika snabbt varje gång. Men skönt så länge det varade! Hanna bjöd på korv, ballerinakex och flädersaft också, jag blir ju bortskämd =)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback