Utan dina andetag

Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

..en liten bit av en låt som jag verkligen tycker om. Den är så fin och den betyder väldigt mycket. Första gången jag hörde den var det med Kent, underbara Kent. Versionen med Carolina Wallin Pérez är minst lika fin. Åh, vad jag älskar denna låt! Texten är helt underbar.

Nu tänkte jag sova, men kom på att det blev ett par mysiga bilder från Hannas fikakväll igår. Hanna hade hundratals kakor över från sitt kakkalas i söndags så hon bjöd oss på massa gott igår. Och så avslutade vi kvällen med En unge i minuten, såklart.




Precis så goda som de ser ut!

Sov gott fina ni. Ser ni, jag är duktig som går och lägger mig nu. Det återstår bara ett godnatt-samtal med min älskling sen ska jag tacka för mig! Så klockan elva är ett framsteg för mig! Vi hörs imorgonbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback