Best day ever

Det bästa minnet jag har med mig hittills! Studenten, den omtalade studenten som alla säger är så bra. Och den var verkligen SÅ bra och MYCKET bättre! Alla ni som går och väntar med spänning för att få springa ut från skolorna den första veckan i juni - jag är så avundsjuk! Det är verkligen det bästa! Känslan är obeskrivlig. Kan inte förstå att det snart har gått två år. Var tog den tiden vägen?

Som sagt, jag snöade in på studentbilderna och är nog tvungen att lägga upp några så att ni får se! :) Saknar verkligen vår aningen knäppa men helt underbara klass..!



Champagnefrukost hos Fanny








Underbart på flaket



Mina små pärlor



I bilen genom stan påväg hem =)


Best day ever ♥ !


Kommentarer
Claudia säger:

Åh kan inte annat än hålla med! Det var en perfekt dag hade så gärna velat spola tillbaka tiden och få återuppleva lite av den kännslan :) kram

2011-04-12 | 07:39:40
Bloggadress: http://carlinc.blogg.se/
C säger:

Jag med! Hade gärna gått om det tredje året bara för den dagens skull och gjort om allt igen; hästveda, Prag, balen och studenten!!

2011-04-12 | 09:20:41
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback