Söndag - it ain't me babe

God morgon sköna hönor!

Jag är faktiskt vaken och dessutom pigg! Det händer ju inte allt för ofta. Vad skönt! Jag sitter med mitt morgonte och lyssnar på It ain't me babe med Johnny Cash och hans vackra June Carter. Jag blev helt fast vid Mr Cash för några år sedan i gymnasiet. Har alltid haft en thing för 50-talets underbara charm, men sen jag fick höra hans musik är jag helt fast. Likaså med Bob Dylan, men just Cash och hans historia bakom framgången är fascinerande. Denna videon är så himla fin, om ni har sett Walk the line så vet ni ju vad de två har för historia bakom sig. Ganska tuff men ändå lyckades de =). 



När jag vaknade för en timme sen sken solen men den försvann nu igen. Men det finns väl inget mysigare än att vakna av solstrålarna som värmer ens ansikte på morgonen? Åh, jag älskar det.


Ursäkta mina smutsiga fönster..!

Nu ska jag dricka upp mitt te och börja röra mig bort mot biblan. Känns som att det blir en mysig dag! Jag kollade förresten på våra bilder från insparken innan, och tänkte på hur snabbt tiden gått här. Lite läskigt vad tiden bara springer iväg! Blir nog några roliga insparksbilder senare idag! Stay tuned.

Men tills dess, så får ni ha en underbar söndag! Hoppas att ni sitter i solen om den är strålande där ni är. Kram ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback