Powerwalk

Nu måste jag ut och röra på mig! Jag vill ut och springa men jag är fortfarande inte frisk men en powerwalk är inte lika ansträngande så det kan jag unna mig. Jag hatar att bli sjuk, har kommit igång med löpandet på riktigt nu och vill bara ut och springa!

..det här med powerwalk har dock aldrig varit min grej men jag har blivit så inspirerad av en tjej vars blogg jag läser, som är ute och powerwalkar hela tiden verkar det som, i flera timmar - så himla grym :)! Så nu ska jag bege mig ut och försöka att inte springa...

Vi hörs sen! Puss!


Kommentarer
Anonym säger:

Visst var det väl rätt så skönt att powerwalka? Kan förstå om du inte blev lika svettig som vid jogging men ändå! Å krya på dig vännen! Hoppas du är frisk snart!

2011-04-26 | 23:41:32
C säger:

Ja det var fantastiskt skönt! Nej man blir inte lika svettig men det förbränner ju fruktansvärt bra med powerwalking om man bara håller ut och går längre :)! Så jag ska ut imorgonbitti igen när jag fått tag på läkaren! Tack så mycket, jag hoppas att det går över snart, helst inatt! :P Kram på dig söta (känns som att du är söt) hehe!

2011-04-27 | 00:35:17
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback