On My Way! Nu sitter jag återigen på buss ...

img_6175 (MMS)

On My Way! Nu sitter jag återigen på buss 832 mot Jönköping. Det är lika jobbigt varenda gång att behöva säga hej då till alla där hemma. Hate it :(. Men vi har haft en underbar helg, trots att jag varit sjuk större delar av helgen. Jag tänkte uppdatera ordentligt när jag kommer hem ikväll, det är alltid lite smidigare vid datorn! Jag köpte en långklänning idag förresten, från H&M, och jag älskar tyget och mönstret, lägger in en liten sneak peak-bild så länge så visar jag hela senare. Gillar verkligen färgerna! :) hoppas att ni har en trevlig dag söta ni. Vi hörs senare! Puss!


Kommentarer
Johanna säger:

Det är verkligen jobbigt! Men snart är det sommar!

2011-04-25 | 21:53:00
Bloggadress: http://thesmallwonderfulthings.blogspot.com/
C säger:

Ja snart är det sommar!! Ska bli skönt! Jobbar större delar men det är ändå härligt :)

2011-04-25 | 23:48:39
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback