Man ska va hälsoit

man ska va hälsoit.

melodi: om du lämnade mig nu - winnerbäck.

jag skulle ha varenda könsjukdom i världen som finns att få,
både HIV och hepatit, gonorré och även kondylom.
jag skulle supit min lever förstörd varje dag,
det är sånt som coola grabbar gör.
jag skulle inte haft många år kvar,
om jag var en ingenjör.


jag skulle inte haft någon självdistans och bakåtslickat hår hela dan.
jag skulle önska att betygen räckt till stockholm och till stureplan.
min hjärna den skulle varit slemmig och slapp,
ungefär som en använd kondom.
jag skulle önska mitt liv ur mig själv,
om jag va en ekonom.

jag skulle sitta lite här och där och skita ut allting som jag åt,
men sällan eller aldrig torka mig i röven efteråt.
så om du nån gång kanske sitter i bibblan
och känner hur det luktar skit,
ja, då vet du att du är i närheten
av en infoit.

jag skulle ragga brudar på kåren med mina kunskaper i språk,
men förmodligen inte få ligga med någon ändå.
jag skulle gå hem och onanera till vetenskapens värld,
det är sånt jag hade tänt på.
ja, dom runkar ju till animal planet,
på HLK.

på den fulaste skolan bortanför campus en bit,
här finns de goaste människorna och här är overallerna alltid vit.
och kommer du och påstår nåt annat är du en jävla idoit.
då fattar du inte ett skit, man ska va hälsoit!




Så vackert ska det låta. Haha, för himla bra låt det där. Helst när fina hälsoiter vrålar ut alla härliga ord i denna låt. Stämning! Hälsoit ska man minsann va!

Nu ska jag dessutom sova. Puss!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

haha, så jäkla klockren! =) Himla fin Kate var, love <3

2011-04-29 | 16:49:37
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback