Lördagskväll med patofysiologi

Nu är jag hemma från biblioteket! Handlade lite gott på vägen hem för ikväll blir det fortsatt tentaplugg, jag vet - tråkigt på en lördag men jag känner att jag behöver det. Så därför handlade jag med mig lite nötter och cola hem så att det trots allt blir lite lördagsmys!

Skriver mer sen! Ska sätta igång med plugget nu så att det inte blir alldeles för sent. Trevlig kväll :)!



Min fina godisskål som jag fick av Malins föräldrar!
Fast idag ligger det nötter i eftersom jag inte käkar godis längre.


Kommentarer
Anonym säger:

Du är superduktig tjejen! Du kommer fixa tentorna galant!

2011-04-16 | 19:44:31
Anonym säger:

Åh tack..! Jag blir så glad av att höra sånt. Är bara så sugen på att åka hem nu till familj och vänner och gosa med min pojkvän! Distansen tär lite på en fast att det går bra..! Men men. Ska inte gnälla :) Hoppas du har en bra lördagskväll :) Tack för kommentaren! kram!

2011-04-16 | 19:49:04
Anonym säger:

Ja det förstår jag! Har du långtid kvar tills du får åka hem? Annars hoppas jag att tiden går fort för dig! Å du, det är HELT okej att gnälla! Bara gnäll på! Förstår om man får hemlängtan! Jag träffar både familj och pojkvän dagligen! Ha en trevlig lördag nu! Fast du pluggar ;)

2011-04-16 | 20:18:33
Anonym säger:

Nej nu är det inte alls lång tid kvar! Har tentan på torsdag och åker direkt efter där. Men så måste jag tillbaka för vi har nästa tenta två veckor efter så det blir en helg med massa mys och kärlek och dansande i Malmö med tjejerna! :) Hehe ja man får gnälla ibland, det tycker jag med.



Vad skönt för dig :) det är så himla viktigt med familj och pojkvän och vänner. Det är liksom det livet går ut på! Ja, och så musik :D! Jag kan inte ens plugga utan musik!



Jag borde sluta sitta här och verkligen plugga istället :P Du får också ha en mysig lördag vad du än hittar på! KRAM!

2011-04-16 | 20:29:03
Anonym säger:

SÅ skönt när den är över! Du får fira lite påsk med dina nära och kära i alla fall! Det ska jag försöka göra nästa helg i alla fall! Man behöver ju dem så mycket!



Nej jag instämmer. Musik är guds gåva till människorna! Det absolut bästa som finns och någosin funnits! Kan j uberätta att den ställt till det för många prov man hade i skolan. Jag lyssnade hellre på musik och drömde mig bort haha! Men sen är det ju jag i ett nötskal också.. att vara en drömmare haha!



Jag ska sluta störa dig nu så du får lite gjort ikväll! Tycker du är jätteduktig som pluggar en lördag! Lycka till tjejen!

2011-04-16 | 20:35:06
Anonym säger:

Tack tack tack! Du är gullig du :). Kul att vi har en konversation en lördagskväll men jag vet inte vem du är :) Det spelar egentligen ingen roll för din uppmuntran gjorde mig mer pluggtaggad!! Tack :)!! Kram på dig!

2011-04-16 | 20:51:03
C säger:

Vet iochförsig inte vad du gillar för musik! Men jag hittade en sjukt mysig låt som är med i One tree hill men en annan version, akustisk. Så himla bra! Har lyssnat på den hela dagen när jag pluggar. Här är länken till den på youtube! han spelar ett långt underbart intro innan han börjar sjunga. http://www.youtube.com/watch?v=p5_TDVrSfww

2011-04-16 | 21:05:31
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Anonym säger:

Åh så mysig! Jag är allätare så jag brukar kunna lyssna på det mesta eller så lär jag mig helt enkelt att tycka om den! Gillar introt! Suuupermysigt!

2011-04-16 | 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback