Livemusik är alltid bättre

Buhu, nu gick solen i moln. Tråkigt! Får se om den tittar förbi igen så att jag kan sitta ute några timmar till :). Jag fick förresten ett Gavin DeGraw-ryck innan, jag lyssnade mycket på honom förr men det var längesen nu. Hittade massa underbara låtar från en konsert där han enbart spelar akustiskt vilket jag nästan tycker är bättre! Jag brukar alltid lyssna på live-versioner om det finns, de flesta artister är så mycket bättre live! Men det jag skulle komma till var att jag hittade en live-version av Gavin DeGraws tolkning av Hallelujah. Det finns ju hur många artister som helst som sjungit den låten efter Leonard Cohen - och jag blev väldigt förtjust i DeGraws tolkning av denna fantastiska låt! Jag har lite problem att länka här genom telefonen men sök på "Gavin DeGraw Hallelujah Live, good quality" på YouTube - you'll love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback