Lite hemlängtan!

Hej på er :) Idag är en sån dag då det mesta känns tråkigt. Jag vet inte om det beror på de två föreläsningarna vi hade idag som sög musten ur mig, eller om det är de nya allergitabletterna jag fick idag. Jag är iallafall helt slut och allmänt hängig, saknar hemma och är inte det minsta sugen på att läsa mer. Men det är faktiskt bara att ta tag i det för tentan är om 10 dagar. Hoppas att morgondagen känns bättre! På torsdag kommer pappa hit på möte i Jönköping och passar på att hälsa på mig - vilket verkligen ska bli mysigt! Ser fram emot en lång pappakram! :) Nu ska jag som sagt fortsätta att plugga och sen blir det ett mysigt avslut på denna långa dag med En unge i minuten nere hos Emma :). trevlig kväll vänner! Och nej mitt internet funkar inte på datorn än så det blir ett färg- och bildlöst inlägg även idag! Kram på er!

Kommentarer
Anonym säger:

Det är så frustrerande utan internet! Men bilder kan du ha ändå! Jag har kopplat min mobil till bloggen. Så kan du ta en bild med din iPhone och sen mms:ar du bara den och skriver under bilden. Som ett vanligt sms! Du kan se hur man gör på denna länken: http://faq.blogg.se/2010/november/mobilblogga.html trevlig kväll!

2011-04-11 | 19:52:11
Johanna säger:

Snart har vi gjort tentan och åker hem över påsk! :)

2011-04-11 | 20:37:28
Bloggadress: http://thesmallwonderfulthings.blogspot.com/
C säger:

Åh ja det ska bli så skönt! Vad har ni för tenta nu Johanna :)? Det tråkiga är att vi måste fortsätta plugga direkt efter denna tentan eftersom nästa är två veckor efter denna. Vi läser två parallellt nu men man hinner inte plugga på båda nu!



Anonym: tack så mycket för tipset! Jag har sett på folks bloggar men aldrig fattat hur man gör. Tack! Nu funkar mitt internet igen dessutom, får styra upp några bilder imorgon! Kram!

2011-04-11 | 22:24:57
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
jane säger:

gaska upp dig lillstrumpan, du som e så duktig och har pondus till 1000!!! ;)

kram på dig!!

2011-04-11 | 22:26:43
C säger:

Åh tack Jane! vad glad jag blir! det är bara en dålig dag, imorgon ska jag vara på primahumör bestämmer jag här och nu! Kram Jane!! :)

2011-04-11 | 22:53:21
Johanna säger:

Jag läser humanbiologi, det ska bli såå skönt att få det gjort!

Åh nej :( fy vad tråkigt! Vi får se fram emot sommaren :)

2011-04-12 | 19:51:58
Bloggadress: http://thesmallwonderfulthings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback