Hockey, korvar och morotsrulltårta

Hej hopp!
Dagen har varit lång, satt på biblioteket i 8 timmar idag och fick en del pluggat! Men det är fortfarande så mycket kvar, så råplugget fortsätter!

Ikväll har jag varit hemma hos Fredrika i hennes nya lya som var jättefin och hur mysig som helst. Det var hockey som gällde, fyrtio korvar och fyrtio bröd hade hon styrt upp och så hade hon bakat goda kakor. Hon hade gjort en morotskaka fast i rulltårte-form, och den var så god!! Perfekt och riktigt saftig. Det måste jag testa nästa gång jag bakar. Jag var vrålhungrig efter en lång dag på biblan så korv med bröd och morotskaka satt där de skulle!  Tack för en fin kväll söta Fritte :).




Nu tänkte jag duscha en snabbis sen blir det sängen för mig! Föreläsning om ortopedi imorgon - spännande! Sen ska jag plugga lite innan jag börjar jobba halv sex. Jobbar bara 4,5 timme imorgon så jag kommer hem någorlunda tidigt och kan sova innan nästa dag med plugg börjar. Yeeeij.

Sov gott godingar!
Kram ♥


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh vad gott det ser ut, det får du laga till mig (haha snacka om paying it forward)!! Men nu har vi snart en lång lista som vi ska baka, laga osv när jag kommer på besök Sjölins mathelg <3

2011-04-08 | 11:04:50
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
C säger:

Haha ja kommer inte få nånting annat gjort än att äta :D jo lite tentafest ska vi hinna med och fira att det är sommarlov :) saknar sig så mycket syster!!!!

2011-04-08 | 12:48:08
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback