Hemma efter en kväll i baren

Hej kära ni! Ikväll stod jag i baren hela passet, så tiden gick fort! Bra musik, trevligt festfolk (i de flesta fall), när de inte fyllefiser vid baren... Nog om det! Nu är jag iallafall redo för några timmars sömn sen blir det plugg hela dagen imorgon också, och så några timmars jobb på kvällskvisten! :) jag har fortfarande inget internet så jag kan inte lägga in en riktig video, men gå in på den här länken! Den är från en gammal film som jag såg med mamma för längesen, klassikern "When a man loves a woman", med snygga Andy Garcia och Meg Ryan. Helt fantastisk film! Vill se den nuuu, men har den tyvärr inte hemma :(. Men sov så gott så hörs vi imorgon tycker jag! Puss och kram, natti natti <3 http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DSE%26hl%3Dsv&hl=sv&gl=SE#/watch?xl=xl_blazer&v=pZ_WAoCHfYU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback