Heartbeats

God morgon!
Jag är omöjligt trött idag. Och idag ska jag plugga hela dagen, nu börjar allvaret med tentaplugg i 2,5 vecka. Vi läser ju två kurser parallellt så det är ganska mycket att läsa in nu! Efter den 21 april ska jag hem, ta en långhelg vid påsk och hämta nya krafter sen har vi tenta nr 2 tio dagar därefter, ganska skönt!
Jag kan inte fatta att vi slutar skolan om 9 veckor. 9 veckor!!! Då har vi helt plötsligt läst ett helt skolår, och har bara två år kvar. Vad fort tiden gått!

Nu ska jag klä på mig och dra iväg till biblioteket och i eftermiddag ska jag träna! Det har varit uppehåll med det i helgen när Malin var här men idag ska jag bränna fett. Massor!

Önskar er en trevlig tisdag så hörs vi senare! Puss!

 
Lyssnar på underbara Jose Gonzalez, han är så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback