Morgontrött

..det kan man säga att jag är idag ja. Men en mysig morgon väntar och jag behöver plugga hela dagen så det var bara att bita i det sura och slita av mig mina båda täcken. Ja, jag har kvar båda täckena sen Malin var här. Så varmt och gosigt!

Idag släpps ju H&M-kollektionen Conscious Collection och Hanna har precis som många andra längtat efter att få köpa vissa plagg där. Jag å andra sidan ska bara följa med som stöd och hjälpa till att hitta plaggen så fort om möjligt. Kan tänka mig vilken kaos det kommer att bli när de öppnar dörrarna. Galna tjejer som är hungriga på kläder - farligt!!

Nu ska jag göra mig klar och dricka upp mitt te, sen ska jag gå bort mot Öster och äta frukost hemma hos Hanna. Blir en timmes plugg innan vi går vidare mot A6 och agerar galna tjejer. Ska bli kul! :) Ikväll kommer pappa hit, kommer bli en mysig dag detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback