Fredagslyx

Efter en lång dag med plugg och bröllopstittande så bestämde jag mig för att lyxa till det lite. Studentlyx en fredagkväll hemma innebär några avsnitt Vänner, en bit chokladkaka och lite mysigt bloggläsande. Ser att många har skrivit om vackra prinsessan Kate och hennes brudklänning, och det förvånar mig inte. För hon var verkligen något alldeles extra. Det kommer pratas om denna vackra brud i många år tror jag! Med all rätt :).

Just nu tittar jag på det avsnittet när Ross försöker flirta med pizzabudet och han misslyckas totalt. Det enda han pratar om är olika gaser och deras lukter. Haha, Vänner är bäst! Speciellt Ross! :)



Ross: Hey, uh, you know that smell gas has? Yeah, they put that in. The gas is odorless, but they add the smell so you know when there's a leak. A lot of other gas smells.
Chandler: Oh, the humanity..!
Ross: Methane smells...


Kommentarer
Anonym säger:

Åh herregud vad jag blev sugen på kladdkaka! Tur jag inte lärt mig göra någon än.. då hade det varit kört! Hoppas du har en mysig fredag! Kram

2011-04-29 | 22:27:25
Anonym säger:

Hehe jag veeet, så himla god! Men jag gjorde inte egen, fuskade idag! köpte Frödinges, för den är så himla god. testade med mandelbitar i, mums!

2011-04-29 | 22:40:16
Emelie Sjölin säger:

hahahhahahhahahahhaha =) Was I talking to her about gaz? _Oh yes, more so than anything else....åh gud vad underbar start på morgonen! ÄLskar dig wooooooooooo

2011-04-30 | 09:04:58
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback