Seminarie, check!

Hej hopp!

Jag var uppe med tuppen idag, närmare bestämt 06.18 och käkade en supergod frukost, sminkade mig och fick skjuts in till skolan med Maria.

Vårt allra första seminarie skulle äga rum idag, klockan åtta! Vi var alla nervösa men det gick bra för hela gruppen. Vi fick olika frågeställningar att diskutera, och vi började allihopa med att själva snacka och beskriva vad hälsa innebär för oss, i fem minuter var. Det gick jättebra och vi hade nog mer roligt än jobbigt..! Jag hade det åtminstone.

Att ha seminarie såhär en gång i veckan och liksom beta av de olika ämnena inför tentan känns verkligen bra, det känns som en bekräftelse på vad vi lärt oss! Dessutom har jag lärt mig en hel del av det mina gruppmedlemmar kan som jag missat!

Det var slut halv tio så jag har haft hela dagen ledig i princip. Tog en buss ut till A6-köpcentret och handlade en present till någon jag tycker väldigt mycket om. Någon som har längtat mest av alla efter att fylla 20 ;)!

När jag sen kom hem lagade jag en pastasallad med kassler och goda grönsaker och så tog jag förnuftet till fånga och sprang en runda. Samma mysiga tur som jag gick häromdagen, så jag har fått massvis av energi idag. Nu har jag suttit här med sex avsnitt Vänner och käkat min lunch, och så är det åter dags att börja läsa. Nästa avsnitt handlar om "Etik och Mångfald". Intressant!

Stay tuned!

Kommentarer
F A N C Y säger:

HEEEEJ :D Längtar efter att få hem dig!! Känns så tomt att gå i stan och gå förbi era butiker utan att ni är där! Känns som att jag är ensammast i världen!!

2010-09-06 | 21:22:22
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/
F A N C Y säger:

Vänta bara och se nästa inlägg som kommer nu då =D

2010-09-06 | 21:51:29
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback