Mysiga Malmö

Jag har tillbringat hela dagen i stan idag och det har varit så mysigt så! Mamsi och jag luchade på älskade Bagericaféet, världens godaste toaster och bagles!! Idag fick det bli en croque monsieur-toast, alltid lika god.

När vi käkat upp fixade jag det sista till Malins present och så hälsade vi på Fanny, kramades massa och provade alldeles för snygga vinterboots på Scorett.. inte snällt med dessa frestelser när jag gått o blivit student =(.

Nu ska mamma och jag laga tacos sen blir det myskväll med mina favorittjejer, det är ju Idol i Malmö även ikväll så vi kan nog få oss ett par goda skratt!




Den här blåsan hade jag tänkt ha på mig på lördagens festligheter hos Malin!
Inte så mycket "jag" men jag tycker den är så cool så jag var tvungen att ha den =)


Kommentarer
syster säger:

SNYGG!!! Vad fin du var i den lika fin som på mig haha =) Love love love love it! Och den är visst så DU! =)

2010-09-16 | 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback