Första dagen hos Emelie

God morgon solstrålar =)

Nu är jag äntligen hos min kära syster i Danmark. I den lilla byn Herning. Den är liten men sååå mysig. Nu när solen varit framme ett par dagar är allt så fint här. Precis vid skolan har de ju de här Harry Potter-liknande labyrinterna. Måste ta bilder på det sen när vi går in mot stan! Visar sen =).

Igår när jag kom fram kom Emelie och mötte mig på stationen och så mötte vi upp Linda på Papa's och delade en härlig kebabpizza och hade ett par mysiga timmar i stan.

Vid halvåtta-tiden träffades vi utanför en restaurang som heter Umani och skulle överraska Emelies kompis Christian som fyllde 25 igår. Vi hade en himla mysig kväll som fortsatte med morötter, dippa och Vänner!




På Papa's












Nu ska vi göra oss iordning och vandra in mot staden, myyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback