Kissing

Efter en tidig morgon och en lång dag, kom jag hem till mammas underbara pastasallad med pesto. Den är gudomligt god! En riktig student-sallad! Vi gick ner mot Malmborgs i kvällssolen och handlade hem lite gott till ikväll. Vi bryggde te, blandade dippan och hällde upp sombreros. That's right, det blev en riktig myskväll med sombreros & dippa!

Vi såg The Ugly Truth som mamma inte sett innan, och så såg vi klart de fem avsnitt jag hade kvar av Sex and the city. Det finns inget bättre avsnitt under hela serien, än det allra sista. Det slutar så klockrent det bara kan, aah love it!

Nu sitter jag här och myser med ytterliggare en kopp te, målar naglarna inför morgondagen, och lyssnar på en av låtarna från Satc-filmen, "Kissing" med Bliss. Den är så bra! Lyssna på den här !

Tänker snart krypa ner under täcket, men först måste jag styra upp mitt rum med kläder som ska i tvättkorgen! Imorgon tvättas det inför veckan hos Emelie, can't wait!

Om en stund kommer min kära hit och kryper ner han med, kan behöva lite värme. Mitt rum är iskallt ikväll..!

 

Sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback