Happy thursday

God morgon!

Nu har vi piggnat till och Emelie är på skolan på ett litet möte. Jag sitter och myser med Vänner och en kopp te till frukost. Eller morgen mad =)!

Kvällen igår var riktigt rolig! Fick smaka på den godaste strawberry daquirin jag någonsin smakat. Emelie sa "Nu gör du den bästa daquirin som någonsin har gjorts på Fox, till min syster" haha. Den var supergod och superstor! Tog en timme att dricka upp den! 70 cl eller nåt!

När de stängde satt vi kvar för lite morgonfest med några goda öl, korttrick som jag lärt mig nu! =) Och så tärningslekar som jag inte skulle gett mig in på. Vi var tio stycken som slog tärningen. De som fick lägst (alltså jag, Emelie och Linda fick 1 första omgången) ska slå om och den som fick lägst då ska bjuda alla på vars en shot.

Jag tänkte inte vara med först men hoppade in i leken eftersom jag alltid brukar ha tur med sånt här. No kidding. Alltid, jag brukar inte vara bäst men jag förlorar sällan på sånt här. Igår gjorde jag. Välkommen till Danmark! Så dessvärre fick jag bjuda på 10 shots... Jag fick det dock mycket billigare "för att jag var nybörjare". 100 kr för 10 shot, kanske lite tur ändå.. =)






När vi ändå är besatta av Lost...



Kommentarer
M I M I säger:

den såg jävligt god ut också! :D

2010-05-29 | 00:34:02
Bloggadress: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback