100525 - dagens dos av mys

Nu ska vi snart fortsätta på vårt Lost-maraton. I'm back in the game. Förhoppningsvis hinner vi mååånga avsnitt innan jag åker hem! Vi har tre avsnitt kvar av säsong 3. Är så långt bak men jag ser dem bara när jag är här. Så det ska vi ägna kvällen åt, med pepsi max, pop corn och farmor och farfars köttfärssås. Som Emelie lyckats göra nääästan identisk.

Anyway, idag sov vi till 10.00. Lagade en god frukost, gjorde oss i ordning och cyklade i världens motvind in mot byn. På vägen stannade vi vid de där labyrinterna jag skrev om innan. Inuti de här labyrinterna utav höga buskar har de placerat ut mysiga bänkar här och där. Om vädret tillåter imorgon ska vi ta med picknick och sola där!



Idag hade jag beiga byxor, jeansskjorta och en stor rosett som jag hittade hos Emelie, ganska sött! =)



Här går man in  de mysiga "labyrinterna" - supermysigt!




Nu är maten klar och Lost är laddat. Hörs senare! Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback