100518

Malin och jag fick vår heldag igår. Det är så jäkla svårt att ha en planerad heldag nuförtiden, för varenda gång vi lyckats klämma in en dag för bara oss två ringer de in Malin från Din sko. Men igår klarade vi oss!

Vi träffades ganska tidigt, köpte bullar och drack nykokt te till förra onsdagens Grey's-avsnitt. Nu längtar jag ivrigt efter morgondagens avsnitt! Det ska tydligen vara jättespännande. Det finns för tillfället ingen bättre serie än Grey's! I'm in love. Jag måste dock återuppta mitt Lost-beroende. Ska låna mig säsongerna av någon och skynda mig för jag är jäkligt nyfiken på sista säsongen!!

Hur som helst. Vi fortsatte dagen i stan, båda fattiga och båda trötta. Jättetrötta. Jag förstår inte varför vi är så trötta hela tiden? Så det blev endast två små timmar i stan, men vädret var underbart och vi hade det så mysigt så.

När vi kom hem såg vi Top Model säsong 10 tror jag som går på eftermiddagarna, sen såg vi detta årets säsong Top Model på kvällen! Vi hade en supermysig dag, som verkligen behövdes.

Älskar dig bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback