100505 Tidig morgon

God morgon :)

8.00 ringde min älskade vän och väckte mig, och informerade att hon var på väg till Ica, för att handla frukost till oss. Sömnig som jag var hade jag redan lyckats trycka på röd lur när hon ringde mig.. jag är så taskig ibland om morgnarna!

8.35 kom hon hit med goda bullar och ett underbart morgonhumör. Det gjorde susen för nu är jag också på väldigt bra humör! När Malin tog bussen till stan för att jobba gick jag och mamma ut en runda. Vädret är helt fantastiskt idag, lite för kallt men vi fick upp värmen ganska snabbt. Nu är vi hemma efter en timme i solen med ingredienser till ett bröd mamma ska baka och en ny SOLO-tidning till mig. Kenza prydde framsidan med en ljuvlig bikini, blev genast nyfiken så nu ska jag läsa den ute på balkongen! Oj, såg nu att man fick med ett bronzpuder också, perfekt för mitt är snart slut :).


Kommentarer
emelie sjölin säger:

Ja, jag tror också att det blir det oranga =) Tror du man kan göra ett eget och blanda rött med gult? hehe, har inte pengar till ett nytt hi hi =) Be creative! Det var super mysigt på student huset-bion!! Synd verkligen att du inte är här för nästa gång, det fanns pop cork och allt, och coca cola hi hi, skit coolt =) pusss älskar dig mest! blev mammas bröd gott??

2010-05-06 | 01:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback