Something new

Nu har vi sett färdigt filmen, Something new som den hette. En väldigt enkel, söt och lättsedd love story vilket jag aldrig tackar nej till. Ibland är det skönt att se en film som inte behöver 100% koncentration för att den ska vara bra. Snygge-blondinen som har huvudrollen i The Mentalist var med och förgyllde filmen.

Tänkte faktiskt lägga mig "tidigt" idag, iaf ska jag lägga mig under täcket och njuta av ett par avsnitt Vänner. Känner inte för något annat idag faktiskt.. Så nu ska sminket bort och brillorna på!


Sleep tight n' sweet dreams ♥

Kommentarer
emelie säger:

haha, vilken typisk cybil min, omg =) Men söt du är iaf! Älskar när du har glasögonen på gumman!

2010-01-13 | 15:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback