Slut för idag!

Så här blir det alltid, jag är seg med uppdatering och när jag väl uppdaterar kan jag inte sluta. Men jag är trött, sugen på ett bad och vill inviga min nya tv. Bad har blivit lite av en "grej" som jag aldrig uppskattat förut. Jag vet, det är inget ovanligt.. men jag har aldrig pallat bada. Där sitter man och gör ingenting. Men med ett par ljus, musik som gör mig glad och miljontals bubblor o skum är det hur mysigt som helst. Avslappnande framförallt. Blir nog ett nattbad sen!


Imorgon är det träning på schemat, fixa sprutor inför Thailand med Malin och jobb till 15.30 - ser fram emot allt. Eller mja, sprutan är väl ingen fest men det är inget som bekymrar mig för det innebär att Thailand är en dag närmre... hihi!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback