New Era

Hej hopp!

Nytt år, nya utmaningar. Framförallt förändringar och fler upplevelser! Vi har nu kommit till rätta i lägenheten och fått det riktigt mysigt. Älskar läget! Det är (lite) närmre vännerna mot Erikslust och Bunkeflo men ändå så nära till stan och jobb. Just det ja, jobb - som numera är i Malmö till största del. Det känns jätteskönt att jobba lite här nu, hur kul det än har varit i Lund och på Nova. Men tiden det tar att åka dit och hem är rätt skönt att slippa. Nu jobbar jag fyra vardagar varje vecka i Malmö plus varannan lördag. Den andra veckan jobbar jag lörd & sön på Nova så helt utan blir jag inte :P!

Emelie har varit hemma i flera veckor nu och det har verkligen varit underbart. Vi har hunnit med massor och festat med både Emelies vänner och mina. Samtidigt ett par gånger =) riktigt kul har det varit. Vi satt o lunchade i lördags, Emelie, Emma, Malin o jag, och kom fram till så kul vi haft ihop. Mer sånt!

Fler nyheter: Fanny kom hem igår från skidsemestern med Alex, jätteroligt att ha henne i Malmö igen. För innan dess hade vi knappt setts pga allas jobb hit och dit.

Tänkte visa (framförallt Emelie som inte får se det på ett tag) hur rummet blivit nu när tv och tavlor kom på plats:












Tv:n och min ursöta Buddah på plats, som jag fick av Emelie (såklart) i julklapp :P
Man blir så glad när man ser den, ser ut som att han gör vågen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback