Malin-dag

God morgon :)

Helgen som gått har ägnats åt jobb fre, lör och söndag så det har varit en lugn och skön helg! Måste spara pengar till det mesta nu känner jag men framförallt Thailand såklart. Men om mindre än två veckor fyller jag 20 vilket måste innefatta lite pengar haha.

Om en liten timme ska jag möta upp Malin på gymmet och träna, det var sjukligt längesen nu så det ska bli riktigt skönt! Sen kör vi hem till henne och duschar, äter frukost o fixar oss för att sen fortsätta till stan. Jag måste in om mitt jobb och fixa en sak, Malin måste till infoteket och sen måste vi faktiskt, wait for it - handla en SALLAD. that's right - salladsbaren med stort S har öppnat igen efter 3 veckors julstängt. Jag förstår inte ens att vi klarat oss från ett inbrott i butiken... Det ska bli så jäkla gott. Åh.

Därefter kör vi ut till Limhamns läkargrupp för att vaccinera oss med spruta nr 1. Salladen är alltså en belöning efter sprutan och så blir det nog en helkväll med Vänner, planerande inför Thailand och mys. Det var längesen vi hade en heldag så det ser vi fram emot ♥ :).


var bara tvungen! gud vad studenten känns långt borta =(..


Puss & kram på er!

Kommentarer
F A N C Y säger:

Svar. Åh ja din lilla Buddha är så söt :D Ska se om jag hittar något liknande faktiskt =)

2010-01-12 | 12:35:22
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback