härlig morgon

God morgon :)

Idag har jag minsann varit flitig, ställde klockan på 7.20 men kom visserligen inte upp förrän en timme senare... men kvart över åtta är ändå tidigt när jag börjar halvett! Jag masade mig upp och drack ett glas Proviva hallon/granatäpple som är alldeles för gott, och så körde jag iväg mot Friskis. Tränade lite drygt en timme, jag och pensionärsföreningen. De passar verkligen på när ingen annan är där!

Nu har jag precis tagit en varm dusch och använt mina nya produkter jag köpte hem igår. En peelingduschkräm och även en med silk från LDB, och sen ytterliggare en silkkräm efteråt, också från LDB.. hehe, så nu känner jag mig som en ny människa.

Nu ska jag käka en god frulle tänkte jag, sen bär det av mot stan för en intensiv jobbdag med inventering så det räcker o blir över!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback