Five weeks

Five weeks baby, FIVE WEEKS!

Ja nu är det inte lång tid kvar.. det känns så sjukt, spännande, nervöst, underbart! Samtidigt känns det lite småjobbigt att tiden nu innan gått och går så fort, får hoppas att tiden där nere inte rusar förbi oss!

Hur som helst, vi har massor kvar att fixa och nästa söndagkväll ska familjerna ha en planeringskväll. Malin och jag ska vara SÅ förberedda att våra små päron inte har något att fråga om..för vi vet ju hur det kan va haha. "Jaha, hur har ni tänkt ta er från flygplatsen? Med båt, buss, tåg, flyg, cykel, elefant? Har ni tänkt på att där kanske inte går transporter hela dagen? Hur ska ni lösa detta? Har ni solskyddsfaktor med er? Tandborste?........" haha, överdrivet men ja - allt ska vara nerkladdat. Malin föreslog igår att vi ska trycka ut en karta med alla våra resmål på och även tiderna och platserna båtarna går ifrån de olika öarna. BRA Malin! :)


Kata Beach, Phuket


Emerald cave, Koh Mook


Igår jobbade jag till halvfyra i Malmö, skyndade mig hem och åt en snabbis, körde sen till Nova för att hoppa in o stänga, så där stod jag i tre dryga timmar utan kunder. Efter att ha räknat kassan, städat och låst var jag ute i bilen 20.14 - så snabb har jag aldrig varit..! Körde direkt o parkerade i stan och så mötte jag Malin, Anton och Tobias på Royal och så var det dax för Avatar, för andra gången. Men denna gång såg vi den i 3D, helt underbar film!

Nej nu måste jag föna håret o sminka mig sen väntar ett underbart soligt väder på mig och brillorna, jobbet och sist träning! Ska bli skönt :)

Kraaam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback