Broken buddha

God kväll!

Trots att jag sov tio timmar inatt känns det som noll.. Har haft huvudvärk hela dagen och nacken spänner, hade verkligen behövt en thaimassage nu. Undra hur många sådana vi kan hinna med på fyra veckor!? :) Kan inte ens tänka mig hur underbar vår månad i Thailand kommer bli. Välbehövlig nu!!

Vaknade första gången vid sex imorse av att en jobbig katt välte ner min lilla Buddha som gick i minst tusen bitar. Fan. Jag fick den av Emelie i julklapp och den har verkligen varit en snygg detalj i mitt nya rum, så jäkla synd. Ska köpa en ny så fort jag får lön, bara hoppas att de finns kvar!

När jag slutat jobba sprang jag inom min lilla vän på Din sko och kramades sen hämtade mamma mig och så körde vi o storhandlade. Älskar när kylen är full så att man kan laga vilka maträtter som helst! Idag blev det thaimat och det blev riktigt gott. Kycklingfilé och äggnudlar i kokosmjölk med röd curry, till en hel påse wokgrönsaker, hade kunnat äta det var dag!



Nu tänkte jag fixa ihop en liten fruktsallad o dricka te med mamsi, hörs senare!

Ciao!


Kommentarer
emelie säger:

NEEEEEEJ, inte Buddahn! Dumma katter (eller cybban som går i sömne) hehe love you hon

2010-01-13 | 06:56:20
Anonym säger:

Hej! Tittade in här för första gången och såg den här maträtten ni gjort - såg riktigt god ut! Du skulle inte kunna lägga upp receptet på bloggen :)

2010-01-16 | 15:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback