Birthday so far

God morgon!

Jag är så sömnig nu men har inte tid att sova mer idag! De väckte mig 7.15 imorse med paket och sång, och jag vaknade direkt! Jag låg inte ens vaken ett par timmar innan som man alltid gjorde förr :)..

Fick bl.a ett helt set/servis med skålar, stora o små tallrikar, stora fat, salladsskålar osv, i samma serie - riktigt fina! känner mig så vuxen som blir glad för såna presenter... hihi. Måste ju börja spara tills jag flyttar hemifrån..när det nu blir. Fick även min älskling Viktor&Rolf - Flowerbomb som jag velat köpa i tre år, det var liksom dags nu :), pengar till resan och Sex and the city-boxen av Emelie som låg med på frukostbrickan och sjöng genom telefonen hihi. Jag har de lösa säsongerna sen innan men det är så mycket roligare att ha hela den fina boxen. tack för allt! ♥

Nu har vi käkat en god frukost med bullar, kräftsallad o chai te. Ska snart åka in mot stan och handla på systemet..hähä, ett måste, och sen ska jag handla ett par nya pumps till ikväll på Dinsko och därefter följer Malin med så ska vi luncha!

Grattis till lille Blad som också fyller 20 idag! och till Malin som firar 1-årsdag med körkortet :).


Kraaam sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback