Sweet dreams

Oj vad filmen varade länge! Närmare tre timmar. Men det var en toppfilm måste jag säga. Tror den gjordes -93 vilket inte känns som så längesen, men det är 17 år sedan! galet! Så det var en gammal goding, med både Julia Roberts o Denzel Washington i huvudrollerna, grym.

Nu är jag sömnigare än sömnigast och sitter här med mitt goda te, som vanligt om kvällarna. Te är en hög mysfaktor för mig: en kopp te med riktigt socker i, kika runt på de mer intressanta av bloggar, lyssna på musik och fönstershoppa lite på Asos och H&M, inte bra det där! Imorgon tänkte jag kika förbi Entré innan jag börjar jobba, det var evigheter sen jag var där sist. Är ute efter ett par ringar till lördag! Måste även hinna handla presenter till de två 20åringarna.


Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback