Sommar i garderoben

Idag var det min lediga dag nr 2, hur skönt som helst! De senaste månaderna har det blivit att jag tagit några extrapass på mina lediga dagar så mitt fasta schema har inte riktigt följt som det skulle. Men i fredags och idag har jag haft mina lediga dagar. De behövs kan jag säga! Hur roligt jag än har det varje dag på mitt jobb med min gulliga kollega så är det fantastiskt skönt att faktiskt kunna planera in saker en hel dag, eller som i fredags - njuta av ledigheten. Idag har jag storstädat och rensat min klädkammare så att det faktiskt ser ut som en klädkammare nu, och inte soptipp. Nu kan jag ju se vad jag har för kläder... =)

Jag hittade två favoritkjolar som jag använde flitigt i somras och den vita har jag t o m använt ända sedan sommaren -06, älskar den! Brukar ha den som en tubtopklänning men den var även fin till ett linne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback