Sisterhood

God morgon :)

Sov lääänge idag, alltid lika skönt. Har inte ens börjat göra mig klar inför jobb, jag orkar inte! Det kändes mer aktuellt att käka frukost i soffan framför ett par dåliga serier som man bara måste följa, som Våra bästa år. Som egentligen borde döpts till Våra värsta år.. Frukosten var god och nu förgyller jag morgonen med härlig musik, nagellack och snart ska jag börja sminka mig.

Det känns så konstigt att inte ha träffat Emelie på så länge nu, vi brukar alltid hinna med en kort helg eller vad som helst, med jämna mellanrum men nu var det riktigt längesen :(. Saknar alltid henne så mycket! Jag ser verkligen fram emot när hon kommer hem till sommarn (förhoppningsvis en snabbis i april?) Men jag vet att hon har stört mycket nu in i det sista så jag hoppas inte för mycket..

BIG LOVE

Kommentarer
Anonym säger:

Åh, min lilla sisterlove =) Saknar dig med, skit mycket! Men jag har bra nyheter! JAg kommer hem en hel månad iaf =) Woohoo, så då hinner vi träffas jätte jätte jätte mycket! OCH din blogg är helt underbar, så fina färger nu till våren =) älskar dig mest mest mest puss puss på lilla näsan

2010-02-17 | 15:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback