Red red red

Malin och jag blev bjudna på en 20årsfest i helgen och jag fick plötsligt klädproblem. Eller? Kanske inte. Det kan nog vara min normala reaktion när vi ska nånstans, man vill alltid ha, ha, ha. Bara det är något nytt! :P Men så testade jag det här Marilyn Monroe-linnet som jag nästan lämnade tillbaka idag.. testade det ihop med en av favoritkjolarna och min svarta korta "jacka" till, stora örhängen, också de favoriterna, och röda läppar till. Det kan funka!

 

Snart ska jag iaf se en film med mamma, Pelikanfallet tror jag den heter - med, även här, favoriten Denzel Washington och Julia Roberts. Måste nog köra o köpa mig nåt gott till kvällen, pepsi max och popcorn får de bli!


KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback